• banner-02-2-min

Zákaznická linka

Zajistíme seriózní centrum péče o vaše zákazníky

Potřebujete držet help desk a nemáte na to dostatečnou personální kapacitu? Chcete zajistit příjem a zpracování objednávek i mimo vaši pracovní dobu? Profesionální zpracování příchozích hovorů nebo chatu vám umožní rychle a efektivně jednat s Vašimi klienty.

V loňském roce jsme na našich linkách obsloužili 40 000 hovorů. Specializujeme se zejména na obsluhu zákaznických informačních linek včetně tzv. barevných linek. Dále zajišťujeme zákaznický servis v podobě technické podpory a další činnosti pasivního telemarketingu. Pracujeme s vaší telefonní linkou, e-mailem i chatem v jakémkoli jazyce.

linka-01

V dojednané intervaly držíme pohotovost na vaší zákaznické lince. Garantujeme vám obsloužení hovorů do 3. zazvonění.

linka-02

Vaši linku můžeme obsluhovat i 24 hodin denně, případně mimo provozní dobu zřídíme hlásku.

linka-03

Dokážeme pro naše zákazníky zajistit také chat, nebo skloubit pasivní linku s chatem či e-mailem.

linka-04

Budete mít přehled o obsloužených hovorech. Veškerou realizovanou agendu si můžete prohlížet v našem systému.

Jak obsluhujeme vaše příchozí hovory

1
Na startu spolupráce stojí důkladné proškolení a příprava. Naši operátoři znají Vaši službu či produkt do sebemenšího detailu.
2
Obsluha hovorů nebo chatu reaguje vaším jménem a zaznamenává dotazy, objednávky a další možné požadavky.
3
V případě, že se vyskytne nová záležitost k řešení, tak ji po projednání s vámi zařadíme do soupisu dotazů.
4
Přijaté hovory máte k dispozici ve webovém rozhraní, nebo vám budou zasílány e-mailem na denní, týdenní či měsíční bázi.

Dopřejte si nejmodernější technologie nabízené call centrem AMAX pro interaktivní komunikaci s vašimi zákazníky:

  • řazení hovorů do fronty, nastavení priorit
  • oznámení při čekání ve frontě včetně sdělení pořadí ve frontě
  • automatický hlasový systém (IVR) pro větvení hovorů
  • záznamník s možností zasílání vzkazu do e-mailu
obrazek-fialova

Naši spokojení zákazníci

Doplňkové služby

Školení

Školení

Nabízíme školení prodejních technik, zvládání námitek a zásady správné komunikace po telefonu.

Programování

Programování

Nenecháváme si své zkušenosti s vývojem a provozem CRM systému pro call centra pro sebe.

Marketingová databáze

Marketingová databáze

Pomůžeme Vám zajistit kvalitní aktualizaci a ověřování dat databází.

Direct mailing

Direct mailing

Neopomínáme na podporu kampaní pomocí personifikovaných dopisů, e-mailů a SMS.

Rádi vám sjednáme schůzku

Sending