• banner-hp-upr

Sjednávání schůzek

Efektivně a s rozmyslem vám zaplníme diář schůzkami s vašimi klienty

Stojí váš byznys na osobních schůzkách? Kontaktování klientů s nabídkou setkání je časově náročné a mnohdy vám brání v jiné práci. Pořiďte si profesionální asistentku, která domluví vše potřebné za vás, a neztrácejte čas administrativou.

Sjednávání obchodních schůzek se věnujeme od začátku činnosti call centra AMAX. Již 15 let usnadňujeme manažerům a obchodníkům práci a obvoláváme jejich zákazníky s nabídkou osobního setkání. Obchodním zástupcům jsme sjednali za loňský rok téměř 12 000 schůzek.

penize

Platíte pouze za sjednané schůzky, nikoli za obvolané kontakty. Máte tak jistotu, že za vynaložené peníze máte reálný výsledek.

cas

Ušetříte čas vašich zaměstnanců nebo váš. Stejně tak se nezajímáte o poplatky za hovorné a další náklady.

okruh

Rozšíříme okruh vašich zákazníků, protože vámi dodané kontakty můžeme doplnit o naše relevantní marketingové databáze.

individualni-pristup

Každá firma je jiná, proto ke každé zakázce přistupujeme individuálně a telefonní scénář hovoru vymýšlíme na míru vašemu byznysu.

Jak sjednáváme vaše schůzky

1
Detailně se seznámíme s Vaší činností. V hovorech vystupujeme jménem Vaší společnosti, nejčastěji jako váš asistent.
2
Pro sjednávání schůzek můžeme využít vaši databázi, nebo vám vytvoříme novou databázi, která je pro vás šitá na míru.
3
Schůzky sjednáváme dle odsouhlaseného scénáře s kompetentními osobami. Jsou logicky trasovány a domluveny na časy, které si stanovíte.
4
Využíváme propracovaný systém, kde máte přehled schůzek. Po domluvení schůzky přijde vašim zákazníkům upozornění do e-mailu nebo SMS.

Telefonní operátoři AMAX jsou vaší pravou rukou. Jsou komunikativní. Dokážou jednat s vašimi zákazníky, a to v mnoha různých světových jazycích. Umí vám vhodně zaplnit diář. Razí heslo: „Úsměv je po telefonu slyšet.“

operatori

Naši spokojení zákazníci

Kalkulátor výhodnosti spolupráce

Je pro vás outsourcing marketingu výhodný? Spočítejte si, kolik vás stojí sjednání jedné schůzky. Studie uvádí případ, kdy váš obchodník telefonuje potenciálním zákazníkům a pokouší se domluvit jednání.

POPTÁVKA - kalkukačka

Doplňkové služby

Školení

Školení

Nabízíme školení prodejních technik, zvládání námitek a zásady správné komunikace po telefonu.

Programování

Programování

Nenecháváme si své zkušenosti s vývojem a provozem CRM systému pro call centra pro sebe.

Marketingová databáze

Marketingová databáze

Pomůžeme Vám zajistit kvalitní aktualizaci a ověřování dat databází.

Direct mailing

Direct mailing

Neopomínáme na podporu telemarketingových kampaní pomocí personifikovaných dopisů, e-mailů a SMS.

Rádi vám sjednáme schůzku

Sending